woensdag 19 november 2008

Krambamboelie en Sinterklaas

Eerlijk gezegd ben ik de naam krambamboelie nog nooit eerder tegengekomen. Het is de naam van een drankje, maar zeker niet voor kinderen. Ook volwassenen een beetje rustig aan ermee en sint moet er helemaal van afblijven. Veel te gevaarlijk aan het stuur, op zijn paard, op het dak! Komen gegarandeerd brokken van en dan bedoel ik geen speculaasbrokken. Bij deze recepten vindt je er genoeg zonder alcohol dus kies op je gemak iets lekkers uit!
.
Over gisteren! O ja! Stom, maar vergeten een wortel in mijn schoen te doen. Zat er een pepernoot in met een briefje erbij: "Het spijt me, heb de andere pepernoten opgegeten, had zo'n honger, had liever een wortel gegeten. Groetjes, het paard".

Nu nog het laatste nieuws over de zaak "LEK'S" [Leks] je weet wel, de geheim agent, belast met een opdracht van "DEPOT" en "BOF-IK.ff"!
Vieze dingen machines bestaan. LEK's zegt te weten waar ze zijn kopen. Hij zal het doorgeven aan "DEPOT" kan die een hele voorraad inslaan voor "BOF-IK.ff"! Boffen wij ff!
Denk aan de Wortel!

Geen opmerkingen: