zondag 16 november 2008

Surprise voor Sint


Hebben jullie allemaal Sint zien binnenvaren in Almere? Anders, kun je het nog hier even terugkijken. En! Hebben jullie iets in je schoen gekregen? Mijn schoen zat helemaal vol met pepernoten. Wel lastig lopen..........O, ik moet ze eerst opeten vóór ik mijn schoenen aandoe. Ja, dat wist ik niet!
Straks voor het naar bed gaan zet ik weer mijn schoen....... zou ik dan weer iets krijgen? Ik ben zo nieuwegierig!
Om nog even terug te komen op de zaak "LEK'S" [Leks] je weet wel, de geheim agent het volgende: Sinterklaas is zelf eens gaan kijken bij "DEPOT" . Met wat hij zag was hij erg tevreden. Alle Pieten waren druk aan het inpakken van alle kadootjes voor "BOF-IK.ff"!
Toen zag hij een paar Pieten bezig met een vreemd model pakje. Er kwamen allemaal sliertjes van een vreemd iets uit. Het rook ook helemaal niet lekker! "Wat is dat voor leuks"? vroeg de Sint aan de Pieten. Ze moesten heel hard lachen: "Het is een surprise Sint". Hoe dat nu weer af gaat lopen. Je hoort er nog van!

Geen opmerkingen: